TJA

lyckades vakna halv 6. Fast jag somnade vid 1. De är hemskt när man ligger i sängen och tänker: jag MÅSTE sova.
då går de aldrig.
For iaf upp som en raket kl halv 6 på morgonen och for och duscha.
Var redan klar före 6. så jag satt bara och tog de lungt till halv 7 då alla skulle samlas i skolan.
De var GRYMT kul i Ylläs. De finns inga härligare backar än dom.
Men tills vi skulle åka i gondolerna. Så märkte jag att jag tappat mitt liftkort.
Lite väl surt, fast jag fick åka bakom Anna så vi gick in samtidigt.
Men ändå, jag var så grymt irriterad eftersom dom just före sa att om man inte lämnar tillbaka liftkorten så måste man betala. Och jag tänkte ju inte på de, förstås.
aja, så jag måste betala till min lärare senare.
Först tänkte jag de skulle gå på en 300 kr eller nått.
 De blev ju inte mycke bättre att Anna sa: Du har ju fått lite färg idag iaf.
Alltså hade jag vart tvungen att betala 300 så hade jag lika väl kunna stanna hemma och sola solarium för alla pengar.
ja, de hade jag ju förstås aldrig gjort ;b
alltså jag hade stor lust att strypa den där fula finnen. Alltså en lärare från kolari. (de var ju dom som bjöd oss på allt) .   Alltså ifall jag hade måsta betala typ 300.

Men de var inte bättre att pjäxorna tyckt så mycket att blodet typ stoppats.
Nää, men de var ändå de bästa.
Nog för att jag har sagt lite vad som helst till vem som helst idag.
Men, dom förstår väl. hoppas jag :)
Men de var inte så farligt, ska bara betala typ 40 kr eller liknande.
Slut med klagomål för idag :)
För här kommer de bästa: V hade VÄRLDENS bästa väder idag.
Helt unbelievable!


jens och erik

Isak,Hanna,Sandra,Kalle,Anna,Jens,Lucas och Erik


nån som åkte förbi bara :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0