skola

sitter nu i datasalen med Anna.
Hon sitter och gör so arbetet som egentligen jag också hade behövt göra.
Men jag fixar den ihelg. hoppas jag!
Mamma och Pappa åker till kuttis med alla barnen, till Fammo :)
rätt så skönt. Då äre bara så otroligt lungt hela helgen skulle jag tro.
Hoppas bara att William och Filip ska med också, Annars är de ingen rolig helg.
Sista dagen i skolan idag också, vi har haft so hela förmiddagen, kom just hemifrån, var hem och käkade eftersom de var ärtsoppa. skitgott.
Ska sen titta film och städa på skolgården(?) och sen bara grilla ute.
hur kul som helst.
ihelg ska de bli kul, får man hoppas.
de ska nog bli de.
jag hänger inte riktigt med om vad jag skriver om, men saksamma :)
ska fara vidare.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0