sjuk (som vanligt)

har legat vaken inatt ett bra tag.  jag fick typ ryggskott eller nått igår när ja böjde mej ner.
Helt sjukt hur låst de är, jag kunde knappt stiga upp från sängen imorse.
Har precis sovit i några timmar till, till ifrån vad jag vakna från början.
Är inte riktigt frisk, orkar knappt hålla ögonen öppna, dom vill bara igen hela tiden.
Har feber. jag fattar inte ens varför jag sitter här.
Men de finns inget annat att göra.
Hade egentligen behöva vara i skolan idag, jag kom på att vi har de nationella matteprovet idag.
hade vart bra ifall jag gjorde den också.
men, som de är nu hade jag aldrig kunna sitta i skolan, skulle typ slå huvudet i bordet hela tiden.
men vad gör man åt saken.
måste gå och vila, mitt huvud sprängs ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0