så hääääämskt.

TYVÄRR så måste jag klaga igen.
Allt försvann bara sådäär ;s just som jag skrivit rätt så mkt.
menmen, vi tar de från början då.
Imorgon ska jag vakna halv 6. joo, så blir de nog.
Bussen går halv 7 från skolan, så de är ju bra om man är lite förberedd.
Ska ta och göra färdigt allt nu ikv så de inte blir så mkt imorgon.
Alla dagar. japp!
Snart äre sommar också, de känner jag på mej.
inte så jätte många veckor kvar av skolan, och huuuur ska jag hinna med allt?
käranån.
har fortfarande inte gjort färdigt so arbetet ;s känner mej sämst.
men, jag får göra den idag. eller så under veckan.
de blir jobb på bageriet under sommaren. Den första 5-6 veckorna tror jag.
Sen kanske jag frågar jobb till planteringen nån vecka så man får ihop lite pengar så man klarar sej hela sommaren.
men de gör jag nog. :)
Jag hade ju tänkt spara alla pengar jag tjänat nu, men de blev inte så.
För vi hade planerat att fara till stockholm i sommar. Ifall erika hade hunnit ta kortet.
men vi får ju se hur de blir med det :)
men jag ska nog börja gå nu. Måste äta nått, de var så gräslig mat i skolan.
Fisksoppa som bara var soppa typ.
hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0