less

hoff, dessa dagar.
Idag har de vart skit jobbigt i skolan.
Men jag är stolt att jag inte försovit mig en enda dag den senaste tiden.
Har kommit till skolan typ 5 min före varje dag:)
gjorde  2 prov idag, först svenskan som de gick åt skogen med.
Sen så engelska nationellt. hade ju inte gjort uppsaten. så nu gjorde jag den iaf.
Alltså, Ninni är lungt den bästa läraren. Verkligen!
Engelskan hoppas jag gick bra, fast de blev nog lite fel här och var,
Men de spelar nog inte så stor roll tror jag.
Hoppas den blir godkänd iaf. Skrev ganska många sidor.
iaf, igår var jag ju i gällivare. Jag slösa över 1000 kr, hoff.
Hemskt, fast om man tänker, jag köpte byxor,tröja massa accesoarer och en stor tavla
en present till anna. så jaa, de är inte så mycket trots allt :)
Ihelg är de skotertävling här, inte för att de är så speciellt.
Men de är ganska roligt, de är ganska mycke folk här då.
Men nu ska jag fara härifrån. har inte riktigt tid att sitta här.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0