helgen

de blir inte jeppis iaf till helgen, kom på att jag inte har råd att åka dit eftersom jag beställt skorna och de.
Fast jag ska be mamma betala dom, hoppas.
urs, värre dag kan de inte bli.
Skolan har vart helt dötrisst. beställde skoltröjorna. Lite vääl sent, men iaf så gjorde vi de.
Efter att jag tittat andra avenyn så for jag och jobba.
efter de har jag bara suttit och spelat quadrapop, badat dallas. som har blött ner hela mig.
sitter och huttrar fortfarande. lite små kallt. men de gick bra, jag trodde han skulle käka upp mig när jag tvinga han att duscha :D
aja, ska nog fara ner och äta nått, har sist ätit i skolan. okej, på HK:n också. Pizza ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0