hejhej

nu har jag verkligen vart dålig på att skriva.
Men jag har bara inte haft tid helt enkelt.
Fast det har hänt otroligt mycket, Jag har tillochmed vart i kiruna.
bara över dagen förstås, men ändå.
Sen från torsdag till Fredag sov vi i jaktkojan där i sattajärvi.
faktiskt roligt om man säger så.
Joel hämtade mig hemifrån och förde mig dit :) riktigt snällt.
Sen så har vi köpt två hundar. underbart söta.
Ska lägga in bilder på dom också. Alltså, den här veckan har gått skit snabbt.
riktigt irriterande, eftersom att vi börjar skolan på tisdag.
urs, då börjar eländet igen. jag längtar svin mkt till sommarlover.
så slipper man tänka på skolan ett tag iaf :)


Erikas hund Dallas.


"min" Joels hund Cosmo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0