Fredag

äntligen fredag, fast de spelar ju ingen roll när man är sjuk.
Igår kom min bror Andreas hit med hans två barn Enny och Elwa :)
så dom har sovit över här ifall de skulle vara så att Carina skulle måsta fara in på BB på natten.
Iallafall så sov dom här, men de blev ingen baby inatt. så dom for hem nu i morse.
jag tänkte först fara till skolan ändå, fast de var lite sådär jobbigt i huvudet.
Men sen när jag duschat och gjort färdigt så kände jag att jag aldrig skulle klara av att sitta i skolan idag.
De blev inge jeppis heller, markus har inte fått sitt plastkort än så han skulle åka med Jonas.
och han hade redan full bil.
Men de kanske blir nästa helg, då är de en längre helg också :)
egentligen kan jag inte sitta här. jag sprängs ;s
hörs!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0