Flickan med hela hårnålspaketet i håret

nä hoff, seriöst. jag döööööööR.
Hemma från skolan idag, vaknade med väääärsta ont i huvudet och yrsel.
nu äre bättre, egentligen hade jag planerat skolan helt och hållet. Men näe, aldrig de.
på onsdag blire Ylläs, ojoj. de är ju de bästa.
Har vart med Mirre ihelg rätt så mkt. Annars har de inte hänt så där meegha mycke.
En av de tråkigare helgerna om man så vill kalla det.
Men varför är hon så störd? Damp*10 typ.
jaa, nog kan man alltid leka frisk, fast alla inte lyckas så där skita bra.
erch, man tar väl dagen som den kommer.
Magdalena har vart här sen torsdag också. eller kanske onsdag. minns faktiskt inte.
Så nog har de vart ganska skoj.
Ska kanske fara till Jeppis nästa helg med Erika och Johanna.
Markus sa iaf att han skulle fara dit, så man hoppas ju.
De var typ 4-5 år sen jag var där sist. Kanske på tiden nu då.
Stor städade mitt rum på lördag, stooor skillnad. vellivelli stor skillnad.
Tänkte att jag skulle sluta med dom där kuddarna på torsdag. Men de blev inte så, Köpte snus iaf ;s
dålig stil.
men jag ska fara och göra klart de där so arbetet som skulle vara inne för lääänge sen. eller okej, förra veckan ;S
jag pallar inte den där skolan man måste se varje dag. urscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0