skolfoto

         

javet, jag ahr inte uppdaterat på flera veckor. känns ju lite konstigt.
Men nu ska jag verkligen börja skriva här. om jag hinner :)
laddar iaf upp några bilder. orkar inte börja med skit många, och sen fattar jag inte mej riktigt på den här.
jo, vi tog skolfoto idag. hämskt! kommer säkert se ut som nå mähä. men vem bryr sej egentligen? bara ett foto :P
och jag vill till kiruna nu! de var flera månader sen jag var där sist. ojoj, ingenstans hinner man härifrån .

haha, fortsätt vara sådär sur. kommer som bli lite svårt tillslut? ;b
men ingen bryr sej, de är ingen annans fel än ditt eget. Nörd!
andra har snackat minst lika mkt om dig, men de är bara mitt fel?
aja, tyck så. no problems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0