sahavaara

 
var i en såkallad "gruva" idag :D haha fick oss ett gott skratt iaf.
kom hem för ca. en timme sen. ska egentligen vara i skolan nu, men så var de ju så att jag var vääldigt blöt om fötterna så hade jag leriga täckisar och så hade jag fettigt hår och ingen mössa ;b så jag bestämde mig för att fara hem, och så kommer ja att inte vara i skolan på TRE veckor. hemskt nästan. en man får väl överleva. hann bara inte säga hejdå till alla, bara till erik och anna. jaja, kommer väl träffa resten sen nångång.
ska fara ner nu och säda mitt rum littee. hadé bra! hejs

OBSOBS! INTE BARA MIN KLASS VAR DÄR, KLASSER FRÅN KOLARI OCKJSÅ, SÅ PÅ BILDEN ÄR DE NOCK BARA KOLARI BOR SKULLE JAG TRO :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0