kyckling och ris med currysås ;b

hejhej! har inte gjort så jätte mycket idag ändå.
sov med emelia som pissade på sej på natten, kände bara att jag var rätt så blöt på ryggen ;s ursch
sen så har jag bara städat lite osv.

de kom en fotograf hit till oss idag, han höll på att knäppa foton lite var som helst. haha
när vi satt och åt tex. ;b kyckling och ris med currysås som sagt ;D gott

for till affären med kidsen, dom köpte godis som aldrig förr.
jag däremot kunde avstå :)

har vart i pajala också mycket den sista tiden :b ovanligt. först på måndag, 2 gånger.
sen så for jag på onsdag också och var med miriam hela dan :) vi åt pizza och gjorde lite annat :)
joo,igår så var jag och erika och jobbade. så jag passade på att göra en "haloween" tårta :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0