grattis emelia (:

emelia hade kalas idag, egentligen fyllde hon år igår. men hon hade kalas idag :) så jag och anna har haft fiskedamm med alla barnen :) hahah

vaknade först kl. halv 8 på morgonen, men så tänkte jag bara , nääää jag vägrar att vakna nu, så tvinga jag mej själv att somna om, så vaknade jag halv 10 (: haha

Har bara städat lite, sen så käkat lite tårta och spelat blitz :) bästa spelet.
har beställt ett eget, så då ska jag börja nöta :)
men ååå, jag har inga pengar på kortet, och klart ska man få en massssaaa medd. då! Lite irriterande måste jag säga.
aja, ska spela lite mario nu, har inget bättre för mig. har laddat ner lite filmer som man kan se senare på kvällen, för jag orkar bara inte gå ut idag . ska göra färdigt skolarbeten osv. :)
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0