vissa är bara för barnsliga.

jag fattar mej bara inte på vissa, så sjukt barnsliga.
typ vuxna och beteer sig som nå barnungar.
jaja, jag ska inte nämna några namn.

kom hem från gällivare för ett tag sen, har vart på stan lite osv.
köpte en massa från dollarstore, för typ 100 kr :)
en ljusstake till mitt rum, 20 snoddar, 4 klämmor (såna där bra), 4 st typ pannband fast dåna smala typ gummiband,en blomma,kruka,godis,rollon,shampoo, balsam, inpackning :)
jajaa, de var nog de :)

jag hade vela fara till mirres kalas, men jag missa bussen helt totalt
kom hem typ kvart i fem och bussen åkte kvart i tre :/ men jag får åka dit nånannan gång helt enkelt.
kanske far och spelar innebandy senare om de är nått, skulle vara råligt ;)
aja, ska dra nu. hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0