träningsverk

hejhej!

har vart i skolan idag med :) skrev en uppsats i engelska, vi tränar inför nationella att skriva den på en lektion. fast vi fick ha ordbok idag. menmen, jag hann typ bara skriva ett A4, sen palla jag inge mer :)

var och spelade innebandy igår med anna,isak,erik,hanna och jakob.
ganska kul ändå, men jag fick grymt ont i fötterna efter ett tag, mina skor skaver :/
men iaf, är ganska otränad nu eftersom jag knappt har rört på mig när vi haft prao och lov, 3 veckor ändå.
måste verkligen börja träna nu, sen är de ju skönt också :)

har slagit på bastun, så jag ska fara och basta. skönt! känner mig genomsmutsig.
menmen, vet inte vad jag ska göra sen, kanske fara ut och promenera? :) kult!
tjofräs.

forget, de var en lastbil idag som skulle upp för medborgarvägen där. åså kom den aldrig upp, de tog minst en timma. åh, jag tyckte nästan synd om dom :) dom försökte med en traktor och allt, men icke.
sådär stod den iaf i en timme :) hade lite att göra så jag knäppte en bild ;D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0