släkten är världs, bäst!

hejhej, kom just hem efter att ha varit och hoppat i typ varenda snökulle :)
de är ju sååååkul! går inte ens att berskriva :)
jag,johanna,anna,jeremia,william och johannes.
de var som när man var mindre, :)

idag kom jag iaf försent, ojoj :) men jag råkade somna om till två alarm. tur att vi har så nära till skolan :)
sen så har vi testat på linedance med en som kom till skolan, de var ju ganska coolt. trots att jag inte klarade av allt så bra! :)
imorgon ska jag till gällivare igen :) och så får jag pengar imorgon, yyeees. ska beställa lite tröjor, de är verkligen nått jag behöver har jag märkt :) och så ska mirre ha kalas imorgon, hoppas jag hinner till kvarti tre bussen hem :P

vi hörs. hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0