jag minns....

nästan hemskt att tänka tillbaka till gamla tider,
de med elvis och så. jag vågar knappt tänka på de. för då får jag den där bilden i huvudet hela tiden.
hemskt!
ungerfär så här känns de nu, hopplöst!
alltså jag saknar han hemskt mycket. ibland kan man bara ligga och tänka på hur de skulle vara ifall han fortfarande fanns, säkert tänker ni: vadå, han var ju ändå bara hund.
men ingen förstår, sen är de faktiskt hemskt påtanke att jag såg allt, då är de typ så jag minns han.
menhoff, jag ville bara få ut lite som jag gått runt och tänkt på ett tag.  >
haha nått possitivt med blogg, man får som prata ut med sig själv om man säger så. spela roll om inte nån läser :) bara så skönt!

Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0