hej, mitt vinterland



ååh, de ser ääntligen ut som att vintern är påväg :)
hoffff, jag kommer aldrig palla. varför kommer allt på engång?
aja, jag kan skita i att gå nån linjen, ifall de är så de ska vara.
de blir bara för mkt, men nu ska jag verkligen försöka.

igår hände de ändå inte så mkt, var med johanna erika och jens i simons hus.
vi spela blitz som nå nirds. sen så spela vi lite spadersju också.
sen iaf, så for vi hem och började titta på en extremt sugig film.
den var verkligen långtråkig.
men de får man väl också leva med.
vaknade iaf skit tidigt idag, började direkt med läxor. är snart färdig med en uppsats som skulle vara inne för flera månader sen. menmeeeen. jag blir bara dåligare och dåligare i skolan. jag vet inte vad jag ska göra?
de tar knäckt på mig. nu ska jag KÄMPA!
sen så for jag nyss ut och knäppte några bilder, de är så otroligt skönt väder ute. :)
men jag måste fara och duscha mej nu, sen så ska jag bara fortsätta med läxor.
får se vad som händer ikväll. jag stannar nog i korpis iaf, orkar inte börja fara nånstans.
menmen, så säger vi såhär: hadé bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0