Fredag-Lördag

Var i skolan hela fredagen, erika var i skolan också.
de var västa lätt dag. så skönt!
först så höll alla typ på att fixa inför nattfestivalen, jag har dock inte gjort så mkt.
men iaf, så for vi och dansa bugg kl halv 2. ganska kul :)
aja, sen kom jag hem så hade Fanny kalas, så de var en massa folk här.

sen så for jag anna och erika till ica, jag köpte "karins lasagne" ganska varm och äcklig.
speciellt när pappa kommer och leker med en spindel när man sitter och äter. hmpf ;s
aja, sen for vi till gympasalen och höll på spela lite basket osv. och sen kom de lite folk dit,
de fanns inte så mkt å göra där, så vi for hem typ vid halv 11 eller vad de nu var.
jaa, och så kom jens hit. och sen for vi till anna och titta film. Narnia  :)
först skulle vi se blood diamond och så kom isak in å sa att han hade med narnia 2. så då titta vi den.
fast jag orka inte titta hela så jag och erika for hem typ vid 1, och så somna jag vid halv 2 :)
joooo, förresten jag klippte mej igår också. erika typ toppa hela håret, jag menar allt uppklippt också.
känns mkt bättre nu :) de var verkligen en rishög före de. kanske nu också. ;D
okeej, de var min fredag de.
så idag har jag verkligen iinte gjort mkt, vaknade vid 9, fick värsta paniken och typ flög upp. sen så for jag ut och fotade eftersom de var skiit fint ute.
aja, sen så har jag gått med min pyamas till typ halv 3 :) sen for jag till affären och fyllde på mitt kort :)
så fick jag låna mammas mobil, alltså å ha den ett tag. de är en W880i. ganska skönt, min är värsta dålig. så ganska skönt är de ju. aja sen for jag och erika till macken, jag köpte lite godis, urk aldrig mer.
sen så for vi till anna, och sen nån timma efter de for vi till macken igen, men då köpte jag inte nått.
sen så for jag bara hem. och nu är de väärsta kalabaliken här. dom där ungarna är ju hemska, hoff.
aldrig en lugn stund.
menmen, jag tror att jag ska fara och duscha nu.
vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0