^^

halloj!

dag tre avklarad :) rektorn kom in idag och sa att hon fick höra att jag skött mej jätte bra på amber :)
jätte roligt att höra tyckte hon, jag med :)
alltså de är nästan komiskt, jag fattar inte vart ifrån små barn får såna ord ifrån.
en liten flicka, typ 2 år. hon sa nån skit grov svordom, och jag fattar bara inte. TVÅ år?
vilka föräldrar lär sina barn svära? :o
sen några andra där också, helt ofattbart.
aja, deras bekymmer, deras liv!

men jag är less på choklad, på godis.

och jag vill ha en ny vinterjacka. en jääääätte snygg :) nya vinterskor också. ett par kängor som man kan ha ifall de är kallt :) måste spara pengar och köpa de, ska fråga mamma ifall hon vill sponsra.
måste säga, jag har faktiskt köpt mina kläder heeeelt själv som jag har sparat in helt själv. jag kommer inte ens ihåg sist mamma köpte kläder till mig sist. (eller räknas typ strumpor? :D) men jag har tydligen överlevt, hon me :)
ska fara och duscha nu igen, har vart i bageriet nu med:)
hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0