äntligen hemma 8-)

alltså den här dagen har jag verkligen längtat efter säger jag,
 inte för att de var tråkigt i lule eller såå :) de var kul faktiskt.
har haft prao på amber hotell hela veckan klart att man har vart less,
men vem blir inte de? vi fick iaf en saftig belöning :) 500 kr och 2 biobiljetter var.
jag vet inte om jag har så stor nytta av biobiljetterna måste jag säga :)
nån som vill köpa? :)  nää skämt åt sidan.
snart kommer ana hit, jag och william är ensam hemma. scary
nä men de är ett big house. så liite äckligt är de ju. men iaf..
SKÖNT ATT VARA HEMMA!
tänkte bara höra av mig. de var ju ett tag sen sist. suck.
har inte kunna vara på datan alls på hur länge som helst. men de var nog bara nyttigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0