anticimex

jag känner mej såhääär lat <--------------->

äh de går inte att visa, kom iaf just hem efter att ha vart på ett 3,5 timmars möte med bageriet.
Man lärde sej ändå jätte mkt :) roligt var de också!
vart i skolan till tolv idag bara.
mycket lustigt!
har bara gjort ett såkallad "prov" som elin tvinga mej att göra. suck!
men jag fick G+ fast de var omprov. ganska duktigt tycker jag :)

asså, joo! igår han jag dock inte skriva nått, för att allt bara försvann sådär mitt i natten.
så jag orkade inte börja om, så de får bli allt på en och samma gång.
igår var jag iaf i bageriet och gjorde några tårtor, och bakelser :)
och skolan slutade vi kl.1 :) såååskönt!
sen annars gjorde jag inte så mkt annat.

nu sitter jag bara här och lyssnar på Amy M(a)cdonald. Hon har bra röst.
jag tror jag ska börja hjälpa mamma med städningen här. hon lär nog tycka de är bra.
mmm, jag fick 4 baguetter från mötet vi var på idag. gött! dom sparar jag till bättre tider.
typ imorgon. :)
ska fara nu iaf, och hitta på nått annat. (på datorn) ;P
hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0