allt är fjasko!

lucia,skola,julfest,julen,nyår..
allt helt enkelt,

jag orkar inte hålla på vakta vad andra tycker längre, de tar bara knäck på en.
nej!

de ska bli luciavaka i sattajärvi, tur att de ordna sej iaf.

skolan, nä. jag orkar inte mer.
alltså, de har ALDRIG vart såhär förut.
varför har alla blivit så konstiga?
eller de är säkert jag själv..
nä,men.. de var inte alls i närheten så jobbigt före lovet som nu efteråt.
och de är bara inte skola heller.
allt är helt förändrat.
så jag har ingen aning om var jag ska ta vägen.
deppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdepp!

alltså ungefär såna här drömmar har jag, mardrömmar. typ om de är ett litet y jag tänker på, så fyller den hela mig. den blir jätte stor typ såhär Y  och jäääätte stor. den bara fyller hela mig och jag blir helt stor. hoff, de går inte att beskriva.

aja, idag i skolan var de iaf rätt så jobbigt. bara massa tjattjattjat och tjat.
och vissa som vart helt normala och shyssta för är helt störda nu, jag fattar inte.
aja, deras problem.
sen så hade vi BUGG på idrotten idag. suck! allt är tyvärr skit idag. INTE min dag!

Kommentarer
Postat av: piia

niiice blogg du !. checka gärna in piiafashion.blogg.se MÅNGA OUTFITS. och NYÅRS outfiten är ute. en kommentar är alltid trevligt :)<3

2008-12-01 @ 17:27:04
URL: http://piiafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0