suck ;s

jag är så less på allt.

i skolan idag har vi inte gjort n å t t de är nästan jobbigare nu än tidigare.
Nu så går man bara omkring som nå sombie i skolan, har inte nått att göra.
vi såg en film idag, och så har jag gjort lite julkort. men jag slängde dom, för dom blev så fula.

vi hade julbord idag. Varför blir man alltid så fort mätt av allt? fast de är hur lite som helst.
aja helt sjukt!
sen så hade vi nån slags tävling om att göra kläder av tidningspapper, så var vi olika grupper och fick ha varsin modell :)
de var faktiskt roligt! jag ska se om jag kan på nå vänster få in bilder från min mobil.
jag var bara tvungen att knäppa bild. de såg så roligt ut :)

imorgon ska vi ha nån slags friluftsdag? har ingen aning.
ska iaf spela innebandy hela förmiddagen sen så ska vi alla väl vara ute skulle jag tro.
men de är ju imorgon de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0