skola...

Helgen var verkligen lyckad måste jag säga.
Mycket bättre än tidigare luciavakor :)
På Lördag så var de ju luciatåg också.
Jag var med i ett av dom. den lite mer oseriösa :)
roligt.
sen så orkar jag inte skriva allt vi gjort. de var så otroligt roligt iaf.

Igår tänkte vi ju fara och städa där i skolan. så jag vaknade lite över 9. jag trodde dom skulle åka tidigt.
men så blev de inget ändå, lite irriterande var de ju, men aja. fick ju sova i 5 timmar iaf :)
Jag är färdig med allt i skolan, finns ingen bättre känsla :)
sen nästa termin ska jag kämpa som en gris. sant!

Imorgon är de julfest, så vi är lediga så först kl.6 börjar julfesten. jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder.
men jag hittar väl nån trasa :)
tänkte först om jag skulle fara till typ övk, eller pajala och köpa nått. men jag kom på att jag inte orkar vakna tidigt och åka buss.
men nu ska jag nog fara och jobba eller liknande:) hejs!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0