luciavaka

de besta, roligt som aldrig förr :P faktiskt!
igår var de verkligen kul, de är så länge sen man sett en massa folk.
så var de ganska mycke folk också.
jag kom hem vid halv 4 och somnade typ 4. så vakna jag halv 9. skulle fara och titta på lucia i kyrkan, Anna Rahkola var lucia. de var så fint. jag höll nästan på att börja gråta. de är sant!
sen kom jag hem därifrån vid 10 så somna jag om på soffan, så sov jag där till 12 nått, sen tänkte jag att jag måste vakna. så gick jag till mitt rum och råka somna om i min säng till lite över 1.
sen så väckte erika mej och sa att vi skulle fara ut och åka skoter med en massa.
så la jag bara på ytterkläderna och sprang runt som nån yr höna.
aja, sen så åkte vi runt med skotrarna ett tag. de var ganska många som var med.
så stanna vi iaf efter typ en timme i ämäsjärvi. så gjorde dom upp eld och så grilla vissa korv åde.
sen åkte vi bara hem igen och sjöng som aldrig förr i kälken. :)
sen kom jag hem vid 3 :)
sen ska jag ut ikväll också, hoppas de blir lika lyckat som igår och ännu bättre. men nu ska jag iaf till bastun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0