länge sen..

tjohej!

de var ett tag sen jag skrev, eller kanske inte. men de känns som de.
har FULLT upp med läxor.
engelska,matte och svenska.
aja, gjorde muntliga presentationen idag. och igår en filmrecension och översatte en låt :)
ganska duktigt. borde ha gjort de för läänge sen.
smaart!
luciavaka ihelg, kulkul!
joel är ännu i thailand så man får bara hoppas de finns skjuts dit osv.
men klaaart de finns, varför skulle de inte? :P
aja, jag har lust att julbaka, typ mazariner osv. mamma frågade om jag kunde baka.'
men just nu hinner jag nog inte iaf.

vi tittade en K A S S film idag på medborgarhuset.
typ nått om att några skulle bygga en stuga uppe i ett träd.
sen så satt en tant bakom oss och gapskratta åt Allt.
men de var ju roligt de me.
nu ska jag nog till anna och spela blitz. jag känner att de hade varit roligt ;D

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0