God Jul :)

de är julafton idag, helt otroligt.
de har verkligen gått snabbt.
va sköönt, fast innan man börjar med julbordet och de så finns de absolut ingenting att göra.
så därför tänkte jag att jag kan skriva här bara för att tiden ska gå fortare :)

Igår var jag i Pajala, köpte en julklapp till mamma och pappa sen åkte vi hem igen :)
Före de var vi med Andreas skoter och körde, skit härliigt.
jag och erika for och hämta en gran. de var verkligen krongligt.
jaa, de var ju en upplevelse de me.
iaf så släpa jag den efter skotern hela vägen från slalombacken.
ja hoooooff.
lite ful blev den ju eftervägen meeenmen, de fårman leva med :)
 senare for jag erika och anna till mommo och spela blitz,käkade chips och drack julmust.
så for vi hem vid halv 3 nångång.
så somna jag vid halv 4? nångång ochg vaknade nyss :)
ganska skönt!

jag vet nästan allt vad jag ska få i julklapp ;s inte så kul. men jaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0