försenad.

jag kom först kl. halv 10 till skolan idag.
ganska skönt att sova ut, men ändå.
de var ändå inge viktigt i skolan, typ nutidsfrågorna bara åde.
skoldan blev ändå rätt så lyckad. lärde mig att vika ett flygplan som kommer tillbaka till en när man kastar den.
ganska fränt. de var ju en känd snubbe här och visa hur man gör :)
sen så var de lunch. korvsoppa ;s
sen for jag till musiksalen med anna. hon sjunger bra!
hon ska då verkligen sjunga på julfesten.
sen så hanna och sandra, dom sjunger ju också så otroligt bra. :)

nu sitter jag hemma och lyssnar på du,gamla du fria :)
och så är jag barnvakt också ;s  orkar egentligen inte. måste ju göra läxor.
men jaja, så äre när man har massa småsyskon. kanske far till simon och johanna sen.
när dom kommer från sattajärvi. aja.
ska fara nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0