södang..

sssuck, allt försvann. hade skrivit värsta mkt åallt.
så jag får börja om ;)

ajaa, har inte gjort så mktt idag. bara typ läst och suttit vid datorn :/
rätt så dött.
Men for senare till bageriet och gjorde 2 tårtor
och sen till grillen och köpte "korpisskrovet" ;) maha the beest!
richtigt gött.

bläääää, börjar kl.5 imorgon så de betyder att jag måste upp kl. 4 hela veckan iiigen,
men aja, får leva me de också dårå.
men vaaad ska jag göra, skolan börjar om EN vecka ;s ajaj.
jag viiill inte börja skolan, som att man kommer palla ;s nevaah.
jag ska strejka.

mama&papa for med kidsen till sattajärvi så jag är ensam hemma med elviiiiis.
han har nå preoblem eller nått, typ alla klackiskor och sånt börjar han tugga på,
först 2 par av erika. och nu ett par av fanny, tur att jag inte äger ett par sådana.
iaf hade väl dom också vart uppätna dom med :/ ojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0