Onsdag

Vaknade som vanligt kl. 5 idag igen, iskallt i rummet.
tog på mej kläderna och for ner, tänkte börja koka makaroner, ?
men så kom jag på att jag inte vill ha de till lunch.
Men iaf så åt jag fil och flingor, och tänkte stoppa i salt ist. för socker.
man är som helt borta på morgonen ;)




ååh, så hade erika försovit sej, så när jag kom till bageriet så var de hälften av bulladegen kvar,
annars brukar dom vara färdiga när jag kommer.
men jaja,
vi gjorde bullarna iaf, hann färdigt med bullarna, vetelängderna, vaniljlängderna och butterkakan först vid halv 9.

Annars är vi färdiga före Josef kommer, alltså vid 7 :/ så de tog ju sin tid. :)
menmeen, slutade iaf nyss, eller jag har vart hemma emellan från 1-3 . Så jag har jobbat sammanlagt 8,5 timmar idag.
ooh, jag har över 10000 nuu ;) kulkuuul!  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0