15:22

Hemma iigen, har vart i Sattajärvi igår kväll. Och så hade jag ingen skjuts hem så vi sov över där,
jag,erika,anna och johanna.
Vaknade ungefär vid halv 12 idag. var ändå skit trött, för ja somnade kanske först vid halv 4-4 ;s
bär jag vaknade så for vi till pajala, först till sportringen och sen till konsum, och sen till sportringen igen och sen till vippis, så mötte ja mamma där. så åkte jag och johanna hem med henne,
åh, de går inte ens att beskriva hur jobbigt de är att sova över hos folk helt utan grejer.;/
menmeen,
alltså den här veckan har vart helt konstig, allt har bara hänt samtidigt.
helsjukt.
På Tisdag kväll så träffade vi en som ska börja i skolan till hösten, ganska kul.
satt vid medborgar huset och snackade om lette va som helst. Sen så har de bara blivit typ ännu konsigare vecka.
vi har haft grillkväll typ 4 kvällar irad. lessnar ju på de hela, speciellt när man måste vakna kl.4 på morgonen. aja,
så har vi vart med henne och en kompis till henne. schýssta.
fast aja, de går väl liiite för långt ibland. men man får väl klara sej.
hoff, asså jag är helt snurrig. orkar inte ens täka på vad ja skriver.
men nu ska ja sluta iaf så de inte blir ännu värre ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0